Vývoj reklamy, propagace a grafiky zachycené na plakátech a v prospektech Škoda. Zajímavé formáty, způsoby vizualizace, atraktivní motivy a kreativní ztvárnění reklamy pro tuzemský i zahraniční trh od roku 1945 do současnosti.
840 Kč
O vývoji, výrobě či historii jednotlivých typů automobilů Škoda už bylo vydáno několik knih. Co však, s jedinou výjimkou před více jak 16 lety, nebylo dosud publikováno, je vývoj reklamy, propagace a grafiky zachycené na plakátech a v prospektech Škoda. Zajímavé formáty, způsoby vizualizace, atraktivní motivy a kreativita tvůrců reklamy pro tuzemský i zahraniční trh od roku 1945 do současnosti dávají knize velkou příležitost zaujmout svého čtenáře, od příznivců značky Škoda až po milovníky automobilové historie. Kniha vznikla ve spolupráci autora se Škoda Muzeem v Mladé Boleslavi.
Tato kniha je jen malou ukázkou toho, co všechno automobilka ŠKODA za více jak 75 let své poválečné existence na reklamním poli vytvořila. Materiálů musely za tu dobu vzniknout tisíce a cílem knihy bylo vybrat, chronologicky seřadit, opatřit komentáři ty nejzajímavější a ukázat, jakým vývojem propagace automobilů za tu dobu prošla.
ŠKODA nepochybně patří mezi nejstarší automobilky světa a v oblasti reklamy má bohatou historii. Propagace realizovaná prostřednictvím plakátů a prospektů v ní prošla velkým vývojem, od kreslených a kolorovaných propagačních materiálů až po dnešní digitálně vytvářené reklamní vizualizace.
Kniha má celkem 20 kapitol. Na přípravě jsem spolupracoval také s Archivem společnosti Škoda Auto/Škoda Muzeem, kde jsem konzultoval obrazové i textové části s kolegy z tamního archivu.
Kniha vychází v nákladu 2000 kusů (rozsah 420 stran, formát 26x21 cm) a graficky ji zpracovalo studio Milesoft Design a vydává ji Moto Public, známý vydavatel publikací o škodovkách.